مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-24اقتصادي

حفاظت از تاق بستان تقویت می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اختصاص پنج میلیارد ریال برای تقویت سیستم های حفاظتی و امنیتی تاق بستان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اختصاص پنج میلیارد ریال برای تقویت سیستم های حفاظتی و امنیتی تاق بستان خبر داد.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار به پایگاه ملی تاق بستان، اظهار کرد: این اعتبار قرار است صرف تقویت سیستم های حفاظتی و امنیتی تاق بستان شود.

وی تصریح کرد: همچنین در نظر داریم به منظور حفاظت و بهبود کیفیت خدمات به گردشگران، نرده کشی اطراف محوطه تاریخی تاق بستان را ارتقاء دهیم و مانع از ورود احشام و حیوانات به داخل محوطه شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه از واگذاری ساختمان قدیمی پایگاه زلزله شناسی کرمانشاه به پایگاه ملی تاق بستان هم خبرداد و افزود: پایگاه زلزله شناسی کرمانشاه دهه 60 کنار آثار تاریخی تاق بستان ساخته شد و تا سه سال پیش فعال بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از احداث ساختمان جدید زلزله شناسی کرمانشاه و تخلیه ساختمان قدیمی، پیگیری هایی را انجام دادیم که در نهایت منجر به این شد که این ساختمان به پایگاه ملی تاق بستان واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از تاق بستان تقویت می شود

حفاظت از تاق بستان تقویت می شود