مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:202021-01-24سياسي

واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر از بهمن آغاز می شود


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بر این شد راهپیمایی 22 بهمن بصورت رژه موتور سیکلت و یا بصورت حرکت خودرو ها برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا رییسی در گفتگو با تیتر امشب شبکه خبر از چگونگی برگزاری سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی در 22 بهمن گفت و افزود: امسال برخلاف سال های گذشته راهپیمایی و پیاده روی نخواهیم داشت.

او با اشاره به تصمیم مصوبه ستاد ملی افزود: امسال در کل کشور در سالگرد انقلاب اسلامی سخنرانی نخواهیم داشت و تنها سخنرانی از صدا و سیما پخش خواهد شد.

علیرضا رییسی از نتایج جلسه امروز (شنبه) ستاد ملی مقابله با کرونا گفت و افزود: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت کشور در ابتلا به ویرس کرونا با سایر کشور های جهان که درگیر این ویروس هستند مقایسه شد.

در این جلسه از وضعیت ابتلای به ویروس کرونای انگلیسی و شدت همه گیری آن در کشور انگلیس و 60 کشور مختلف صحبت شد که میزان کشندگی این ویروس نسبت به گذشته بیشتر است.

رییسی از ویروس نوع آفریقای جنوبی و ابتلای 23 کشور جهان به این نوع ویروس خبر داد و افزود: ویروس های نوع جدید به سرعت جایگزین ویرس قبلی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر از بهمن آغاز می شود

واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر از بهمن آغاز می شود