مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:402021-01-23اقتصادي

دفاع از نابودجه 1400 به نام مردم و عدالت


ای کاش دولت دلارهای 4200 تومانی را مدیریت می کرد تا کالاهای اساسی به قیمت مناسب به دست مردم می رسید و آنگاه سخن از ارتقا معیشت مردم می زد.

- خبرگزاری فارس از اراک؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی طی مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها به دفاع از لایحه بودجه 1400 دولت پرداخت و آن را بودجه ای مردمی و عادلانه توصیف کرده و گفته است که بودجه 1400 در شرایط تحریمی که به کاهش شدید درآمدها منجر شده و همچنین شرایط کرونا یی که به تشدید تقاضاها منجر شده بسته شده است.

در نقد سخنان وی در دفاع از لایحه بودجه نکاتی را یادآور می شوم: 1 ـ این چه منطقی است که در شرایط تحریمی که خود وی در متن مصاحبه به آن اذعان کرده، دولت درآمد حدود 200 هزار میلیارد تومانی از محل فروش نفت در داخل و خارج پیش بینی کرده است؟مگر در شرایط تحریمی فروش نفت به حداقل ممکن نرسیده است؟ قرار است چه معجزه ای در سال آتی رخ دهد که فروش نفت ما را به سه برابر می رساند؟ یا قرار است چه اتفاقی بیفتد که کل پول فروش نفت را به داخل کشور منتقل کنیم؟ از سوی دیگر مگر قرار نبود که وابستگی بودجه به نفت کاهش پیدا کند؟ و.

2 ـ در شرایط تحریمی که درآمدهای دولت کاهش یافته و همچنین شرایط کرونایی که هزینه های دولت افزایش یافته حاتم بخشی دولت با جیب خالی چه معنایی در سال آخر دارد؟ افتخار کرده اید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از نابودجه 1400 به نام مردم و عدالت

دفاع از نابودجه 1400 به نام مردم و عدالت