مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:302021-01-23اقتصادي

12 طرح بوم گردی در کردستان در حال اجراست


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: در حال حاضر12 طرح بوم گردی با حجم سرمایه گذاری بیش از 45 میلیارد ریال در استان در دست اجرا است که پیش بینی می شود تا پایان سال افتتاح شوند.

- ایسنا/کردستان معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: در حال حاضر12 طرح بوم گردی با حجم سرمایه گذاری بیش از 45 میلیارد ریال در استان در دست اجرا است که پیش بینی می شود تا پایان سال افتتاح شوند.

حمید اسکندری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت های که کردستان در زمینه صنعت توریسم دارد، به ویژه در زمینه گردشگری روستایی، با توسعه بوم گردی ها می توان این صنعت نیمه جان را دوباره احیا کرد.

وی به پراکندگی احداث اقامتگاه های در حال اجرا در استان اشاره داشت و افزود: 5 اقامتگاه در شهرستان سنندج، 3 اقامتگاه در شهرستان سروآباد، 3 اقامتگاه در شهرستان کامیاران و 1 مورد در شهرستان مریوان در حال اجرا هستند که می توانند میزبان بیش از 400 نفر گردشگر باشند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان بیان کرد: با افتتاح و راه اندازی طرح های بوم گردی و افزایش زیرساخت های گردشگری در سطح استان، شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید و رونق در منطقه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 طرح بوم گردی در کردستان در حال اجراست

12 طرح بوم گردی در کردستان در حال اجراست