مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:202021-01-23اقتصادي

آیا وزارت صمت از آزاد کردن واردات لوازم آرایشی عقب نشینی می کند؟


به دنبال اعلام تغییر گروه کالایی و برداشته شدن ممنوعیت ترخیص و ورود لوازم آرایشی و بهداشتی، مسئولان وزارت صمت آزاد شدن واردات دو تعرفه از لوازم آرایش را رد نکرده، - به دنبال اعلام تغییر گروه کالایی و برداشته شدن ممنوعیت ترخیص و ورود لوازم آرایشی و بهداشتی، مسئولان وزارت صمت آزاد شدن واردات دو تعرفه از لوازم آرایش را رد نکرده، اما می گویند این موضوع هنوز قطعی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اردیبهشت سال گذشته، قرار گرفتن لوازم آرایشی و بهداشتی در گروه (27) که اولویت ارزی آن غیرفعال است، موجب ممنوع شدن ترخیص این کالاهای دپو شده در گمرک والبته ممانعت از واردات جدید آن شده است.

اما بررسی های ایسنا نشان داد که اخیرا طی رایزنی های صورت گرفته و تصمیم وزارت صمت صورت جلسه ای تنظیم شده که طی آن تعرفه های مربوط به عطریات و لوازم آرایش -با شماره تعرفه 33030090- و فرآورده های پاکیزگی و آرایش مو-با شماره تعرفه 33059010- از اولویت کالایی گروه (27) خارج و به گروه (26) منتقل شده است که در این حالت این کالاها با ممنوعیت و موانعی در ترخیص یا واردات مواجه نخواهند بود.

واکنش های متفاوتی نسبت به این جریان وجود داشت، اما پاسخ وزارت صمت به ایسنا از این حکایت دارد که این تغییر گروهی برای لوازم آرایش را رد نمی کند ولی هنوز قطعی و مصوبه مربوطه صادر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا وزارت صمت از آزاد کردن واردات لوازم آرایشی عقب نشینی می کند؟

آیا وزارت صمت از آزاد کردن واردات لوازم آرایشی عقب نشینی می کند؟