مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:152021-01-23اقتصادي

10 تا 13 درصد مزارع میگو درگیر بیماری لکه سفید شدند


مدیرکل دفتر امور میگو و آبزیان شور سازمان شیلات کشور ضمن اشاره به اینکه امسال 49 هزارتن میگو در کشور تولید شد اعلام کرد که با اقدامات انجام شده و همکاری مشترک با سازمان دامپزشکی خسارت ناشی از بیماری لکه سفید میگو به حداقل ممکن کاهش یافت و تنها 10 تا 13 درصد .

- مدیرکل دفتر امور میگو و آبزیان شور سازمان شیلات کشور ضمن اشاره به اینکه امسال 49 هزارتن میگو در کشور تولید شد اعلام کرد که با اقدامات انجام شده و همکاری مشترک با سازمان دامپزشکی خسارت ناشی از بیماری لکه سفید میگو به حداقل ممکن کاهش یافت و تنها 10 تا 13 درصد مزارع درگیر این بیماری شدند.

وحید معدنی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در 5 استان کشور پرورش میگو انجام می شود، گفت: 4 استان جنوبی هرمزگان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان و یک استان شمالی گلستان تولید کننده میگو در کشور هستند که البته سهم قابل توجهی از تولید میگو یعنی بیش از 90 درصد تولیدات متعلق به استان های هرمزگان و بوشهر است.

وی ادامه داد: براساس برنامه ششم توسعه قرار بود که امسال تولیدات میگو در کشور به رقم 52هزارتن برسد اما با فرازو نشیب های اقتصادی و شیوع کرونا با تولید 49 هزارتن میگو و حدود 6 درصد کمتر از برنامه به کار خود پایان دادیم و در حال برنامه ریزی برای تولید میگو در سال 1400 هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 تا 13 درصد مزارع میگو درگیر بیماری لکه سفید شدند

10 تا 13 درصد مزارع میگو درگیر بیماری لکه سفید شدند