مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:052021-01-23بين الملل

بستن شدن فرودگاه «بن گوریون» از بیم شیوع کرونا


رسانه های صهیونیستی از تصمیم نخست وزیر این رژیم مبنی بر بستن «فرودگاه بین المللی بن گوریون» از بیم شیوع بیشتر کرونا خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رسانه های صهیونیستی شبانگاه شنبه به وقت تهران نوشتند که نخست وزیر رژیم اسراییل از بیم شیوع هرچه بیشتر کرونا، قصد بستن فرودگاه بین المللی بن گوریون را دارد.

به نوشته وبگاه عاروتص شوع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور تشکیل جلسه ای را در شنبه شب برای گفتگو در زمینه شیوع کرونا از طریق ورود به فرودگاه بن گوریون داده و پیش بینی می شود یک تا دو روز آینده این فرودگاه بسته شود.

شبکه 13 اسراییل نیز به نقل از وزیر بهداشت این رژیم نوشت که انتظار می رود همه افراد حین ورود به فلسطین اشغالی به رهگیر های دیجیتال مجهز شوند.

این در حالی است که آویگدور لیبرمن رییس یکی از احزاب رژیم صهیونیستی نیز روز شنبه با انتقاد شدید از نتانیاهو گفت، نتانیاهو مسئول مرگ چهار هزار شهروند به دلیل ابتلا به کروناست.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم اسراییل و رییس حزب اسراییل خانه ما با انتقاد از عملکرد نخست وزیر رژیم اسراییل گفت، نتانیاهو به دلیل ضعف مدیریتی باید التماس کند تا مقررات رعایت نکات بهداشتی ویژه کرونا رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستن شدن فرودگاه «بن گوریون» از بیم شیوع کرونا

بستن شدن فرودگاه «بن گوریون» از بیم شیوع کرونا