مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:252021-01-23سياسي

دغدغه های «مامان ها» از ناگفته ها/ بابا ها را خیلی دست کم نگیرید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مهر، یکی از ظرفیت های مهم تلویزیون در برنامه سازی توجه به نیاز های واقعی و پرداختن به سوالات اصلی مردم جامعه است، - دغدغه های مامان ها از ناگفته ها/ بابا ها را خیلی دست کم نگیرید! عوامل مامان ها از ویژگی های این برنامه تلویزیونی در پرداخت به دغدغه های مادران در تربیت فرزند و غفلت از نقش پدر ها سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مهر، یکی از ظرفیت های مهم تلویزیون در برنامه سازی توجه به نیاز های واقعی و پرداختن به سوالات اصلی مردم جامعه است، هر بار تلویزیون در پرداختن به این نیاز ها تلاش کرده است بیشتر توانسته به مخاطبانش هم نزدیک شود.

برنامه های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و… از این حیث هستند که با نیاز های روتین و ملموس مردم در ارتباط هستند و اگر سوالات کاربردی و مسیر پژوهشی در آن ها طی شود می تواند جزو انتخاب های اول مخاطبان قرار بگیرد.

برنامه مامان ها که در 51 قسمت با اجرای منصوره مصطفی زاده روی آنتن شبکه سه سیما رفت از معدود برنامه ها در حوزه تربیتی کودکان در دهه 90 بود که به دور از کلیات و اصولی که بیشتر در کتاب ها مطرح می شود سعی کرد به پرسش های کاربردی و نیاز های اصلی مادران پاسخ گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های «مامان ها» از ناگفته ها/ بابا ها را خیلی دست کم نگیرید!

دغدغه های «مامان ها» از ناگفته ها/ بابا ها را خیلی دست کم نگیرید!