مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 18:552021-01-23سياسي

شتاب در بازنگری طرح های هادی روستایی/تسهیل در ارائه خدمات به روستانشینان


استاندار گیلان ضرورت شتاب در بازنگری طرح های هادی روستایی و تسهیل در ارائه خدمت به روستانشینان از قبیل صدور پروانه های ساختمانی در کوتاه ترین زمان را از مصوبات نشست با مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: - ایسنا/گیلان استاندار گیلان ضرورت شتاب در بازنگری طرح های هادی روستایی و تسهیل در ارائه خدمت به روستانشینان از قبیل صدور پروانه های ساختمانی در کوتاه ترین زمان را از مصوبات نشست با مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: بر توسعه بالغ بر 2000 روستای بالای 20 خانوار دارای طرح هادی استان اهتمامی جدی داریم.

ارسلان زارع امشب در حاشیه نشست با مجمع نمایندگان گیلان در جمع خبرنگاران، بررسی مسائل حوزه های مختلف استان را از مصوبات جلسه عنوان و اظهار کرد: در این نشست مسائل مرتبط با طرح های هادی روستایی، کاربری ها و ضرورت بازنگری و چالش های آن بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن استان در خصوص اقدامات مثبت صورت گرفته پیرامون اجرای طرح های هادی، برنامه های پیش رو و صدور اسناد مالکیت روستانشینان گزارشی ارائه کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت تسهیل در ارائه خدمت به روستانشینان از قبیل صدور پروانه های ساختمانی در کوتاه ترین زمان و تسریع در بازنگری طرح های هادی و تغییر کاربری پس از دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب در بازنگری طرح های هادی روستایی/تسهیل در ارائه خدمات به روستانشینان

شتاب در بازنگری طرح های هادی روستایی/تسهیل در ارائه خدمات به روستانشینان