مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 18:352021-01-23سياسي

نقشه راه خراسان شمالی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر اجرایی شود


استاندار خراسان شمالی در خصوص تدوین نقشه راه استان در حوزه انرژی های تجدید پذیر گفت: اجرای این سند با برگزاری همایش ممکن نیست و باید وارد مرحله اجرا شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی شجاعی امشب در نشست مجمع مشورتی نخبگان خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز وجود مرکز توسعه و تحقیق از افتخارات صنایع است که برای تأمین نداشته ها به صنعت کمک می کند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ارتباط بین مرکز توسعه و تحقیق با صنعت دو طرفه است و گاهی این مرکز با هدف توسعه و جلوگیری از بروز آسیب های احتمالی باید برای صنعت مربوطه اطلاع رسانی و تذکر علمی داشته باشد چرا که در برخی مواقع صنعت نمی داند به چه نیاز دارد.

وی در خصوص تدوین نقشه راه استان در حوزه انرژی های تجدید پذیر گفت: اجرای این سند با برگزاری همایش که محلی برای ارائه مقالات و توضیح دستاوردهای علمی جدید است، امکان پذیر نیست و باید با شناسایی نقاط دارای بیشترین انرژی خورشیدی استان و برنامه زمان بندی وارد مرحله اجرا شویم.

شجاعی بیان کرد: بخش کشاورزی از محورهای توسعه استان است که می توانیم با اجرای طرح های مختلف در چند مزرعه نمونه موجب ایجاد امنیت پایدار تولید مواد غذایی و اقتصادی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه خراسان شمالی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر اجرایی شود

نقشه راه خراسان شمالی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر اجرایی شود