مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-23حوادث

کشف 400 کیسه کود شیمایی قاچاق در«دهلران»


در بازرسی های اولیه ماموران انتظامی از کامیونی در شهرستان دهلران 400 کیسه کود شیمیایی قاچاق و فاقد مجوز قانونی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.

- سرهنگ دلاور القاصی مهر شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 400 کیسه کود شیمایی کشاورزی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان دهلران کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران، با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند و همچنین اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح  کرد: در این راستا 2 متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه کودهای شیمیایی کشاورزی مکشوفه طی هماهنگی با مرجع قضایی بین کشاورزان شهرستان توزیع شد، گفت: از آنجایی که ورود کالاهای قاچاق به کشور مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 400 کیسه کود شیمایی قاچاق در«دهلران»

کشف 400 کیسه کود شیمایی قاچاق در«دهلران»