مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-23اقتصادي

اشتغالزایی نیروی دریای ارتش برای 200 نفر در سیرجان


مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان توانسته با آموزش های لازم برای 200 نفر ایجاد اشتغال خانگی و کارگاهی در این شهرستان داشته باشد و همزمان خریداری و به فروش برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شوند و قابلیت انجام این نوع کسب و کار در کارگاه های تحت پوشش یا منزل سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین می شود، مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان امروزه در این بخش توانسته با آموزش های لازم برای 200 نفر ایجاد اشتغال خانگی و کارگاهی برای خانواده های تحت پوشش داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان امروز در بازدید از این کارگاه های اشتغالزایی و جلسه هماهنگی این مشاغل گفت: در سطح استان کرمان، 35 هزار نفر در مشاغل خانگی مشغول کار هستند و تاکنون بیش از 80 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی پرداخت شده است.

اسماعیلی افزود: از مزایای این اشتغال به ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه های کار خانوادگی می توان اشاره کرد و این وام در آینده نیز برای واجدین شرایط پرداخت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی نیروی دریای ارتش برای 200 نفر در سیرجان

اشتغالزایی نیروی دریای ارتش برای 200 نفر در سیرجان