مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:302021-01-23بين الملل

خبرسازترین فرد مراسم تحلیف رییس جمهور آمریکا+ تصاویر


عکس سندرز در مراسم تحلیف که توسط برندان اسمیالوفسکی گرفته شده است، احتمالاً غیر منتظره ترین و به یادماندنی ترین تصویری بود که از مراسم تحلیف بایدن گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن پس از پرهرج و مرج ترین فرایند انتقال قدرت در آمریکا توجه همگان را به خود جلب کرده بود؛ همین طور یک جفت دستکش دست بافت در دستان یک مرد عینکی که در مراسم تحلیف روی صندلی نشسته بود.

مراسم سوگند این دور ریاست جمهوری آمریکا متفاوت تر از هر سال بود و موضوع های بسیاری برای جلب توجه وجود داشت اما هیچ کدام باعث نشد برنی سندرز و دستکش هایش از نظرها دور بماند.

اما جریان چیست؟ سندرز در مراسم تحلیف بر خلاف بیشتر حاضران، نه با کت و شلوار و پالتوی رسمی، بلکه با کاپشن و دستکش های بافتنی حضور یافت و عکسش، تک و تنها با ماسک و با فاصله از دیگران خبرساز شد.

به نوشته واشنگتن پست، عکسی از برنی سندرز، سناتور 79 ساله ایالت ورمونت در مراسم تحلیف جو بایدن، چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا با کاپشن قهوه ای-سبز رنگ و دستکش های بافتنی در حالی که از سرما خود را جمع کرده بود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی دور از دیگران نشسته بود، در شبکه های اجتماعی دستمایه طنز و برخی ابتکارات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرسازترین فرد مراسم تحلیف رییس جمهور آمریکا+ تصاویر

خبرسازترین فرد مراسم تحلیف رییس جمهور آمریکا+ تصاویر