مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-23ورزشي

لرستان میزبان مسابقات قهرمانی صحرانوردی کشور می شود


در تاریخ 10 و 17 بهمن در روستای ده پیر میزبان مسابقات نوجوانی و جوانانی صحرا نوردی کشور هستیم، این دوره از مسابقات با یاد 6300 شهید استان لرستان در دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیاوش سپهوند امروز عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، اظهار داشت: برای رشد و پیشرفت ورزش دوومیدانی استان از سال 97 یک برنامه 4 ساله مدون کردیم که در سال اول آن به استعدادیابی در مدارس پرداختیم که این کار باعث شناخته شدن استعدادهای زیادی در سطح استان شد.

وی بابیان اینکه در سال 98 برای اولین بار توانستیم میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور را به دست آوریم، افزود: کرونا در سال 99 آسیب های زیادی به برنامه ها وارد کرد اما برای جبران این موضوع در تاریخ 10 و 17 بهمن در روستای ده پیر در یک فضای بسیار زیبا میزبان مسابقات نوجوانی و جوانانی صحرا نوردی کشور را برگزار می کنیم.

رییس هیئت دوومیدانی لرستان بیان کرد: در سال 98 اسپانسری به اسم پلیمیر خلیج فارس برای رشته دوومیدانی استان جذب کردیم و این موضوع باعث شد در سال 99 چهار جایگاه در مسابقات لیگ جوانان و نوجوانان به دست آوردیم.

سپهوند با اشاره به اینکه ورزشکاران پایه دوومیدانی به تجهیزات موردنیاز مجهز شده اند، تصریح کرد: همچنین ماهانه برای 31 جونان مستعد در این رشته حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان میزبان مسابقات قهرمانی صحرانوردی کشور می شود

لرستان میزبان مسابقات قهرمانی صحرانوردی کشور می شود