مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-23بين الملل

حزب الله لبنان برای حل مشکل تشکیل دولت آستین بالا زد


به گفته برخی منابع آگاه، حزب الله ظرف ساعات آتی تلاش های خود را جهت توافق درباره تشکیل دولت از سر خواهد گرفت و این اقدامات نه یک طرح و نه میانجیگری بلکه تلاش های این حزب در این زمینه خواهند بود.

- به گفته برخی منابع آگاه، حزب الله ظرف ساعات آتی تلاش های خود را جهت توافق درباره تشکیل دولت از سر خواهد گرفت و این اقدامات نه یک طرح و نه میانجیگری بلکه تلاش های این حزب در این زمینه خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار چاپ لبنان، برخی منابع آگاه با اشاره به اینکه حزب الله ظرف ساعات آتی تلاش های خود را جهت توافق درباره تشکیل دولت از سر خواهد گرفت، اظهار کردند: اقدامات فعلی حزب الله نه یک طرح که معمولا شامل بندهای مختلفی است و نه میانجیگری که بر انتقال پیام از یک طرف به طرف دیگر متکی است، به حساب می آید بلکه در واقع تلاش های این حزب است.

آنها گفتند: هدف حزب الله از این تلاش ها منحصرا اعتمادسازی میان میشل عون (رییس جمهوری لبنان) و سعد حریری (نخست وزیر مکلف) پس از ویران شدن این اعتماد است و این در حالی است که شرایط لبنان به دلیل بحران اقتصادی-مالی-پولی و در پی آن فاجعه بهداشتی در این کشور به شدت خطرناک است.

حقیقت این است که رسیدگی به این بحران ها و رفع آنها حتی اگر دولتی وجود داشت، کار دشواری بود حال که کشور قوه مجریه ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان برای حل مشکل تشکیل دولت آستین بالا زد

حزب الله لبنان برای حل مشکل تشکیل دولت آستین بالا زد