مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-23دانش

شمس: هنوز سیستم عملیاتی منسجمی برای ارتباط صنعت و دانشگاه نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر شمس، رییس مرکز تحقیقات مهندسی صنایع و بهره وری دانشگاه امیرکبیر در برنامه رادیویی گفتگوی علمی با اشاره به اینکه سابقه بحث ارتباط صنعت و دانشگاه در ایران به بیش از 70 سال می رسد، - رییس مرکز تحقیقات مهندسی صنایع و بهره وری دانشگاه امیرکبیر با اشاره به فقدان سیستم عملیاتی اجرایی و اعتماد لازم برای ارتباط بین صنعت، دانشگاه و دولت گفت: این موضوع در گام اول باید از آموزش وپرورش آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر شمس، رییس مرکز تحقیقات مهندسی صنایع و بهره وری دانشگاه امیرکبیر در برنامه رادیویی گفتگوی علمی با اشاره به اینکه سابقه بحث ارتباط صنعت و دانشگاه در ایران به بیش از 70 سال می رسد، گفت: متأسفانه ما هنوز سیستم منسجمی در این زمینه نداریم.

وی بحث ارتباط دانشگاه با صنعت را محور مهم برنامه های توسعه ای در کشور خواند و افزود: ارتباط دانشگاه با حوزه های اجرایی و صنعتی کشور به صورت ویژه در برنامه چهارم و پنجم توسعه مورد اشاره قرار گرفته است.

رییس مرکز تحقیقات مهندسی صنایع و بهره وری دانشگاه امیرکبیر با اشاره به رتبه 76 ایران در بین 138 کشور دنیا در این زمینه گفت: رتبه ایران از نظر تکنولوژی 97، از نظر آموزش و تحصیلات تکمیلی 49 است و در ثبت اختراع هم رتبه صدم را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمس: هنوز سیستم عملیاتی منسجمی برای ارتباط صنعت و دانشگاه نداریم

شمس: هنوز سیستم عملیاتی منسجمی برای ارتباط صنعت و دانشگاه نداریم