مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-23سياسي

همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه و دانشگاه علوم قضایی


تقاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه قوه قضاییه و دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حجت اله علم الهدی در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به تربیت پژوهشگران متخصص در امور قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: سعی کرده ایم در جذب اعضای هیأت علمی و پژوهشگران به گونه ای عمل کنیم که این افراد به عنوان سرمایه های انسانی، همیشه در اختیار قوه قضاییه برای حل چالش ها و مشکلات باشند.

وی اضافه کرد: انجام کار پژوهشی برای قوه قضاییه لزوماً از طریق برون سپاری امکان پذیر نیست؛ البته تمام ظرفیت های ممکن برای برون سپاری را فعال کردیم.

به عبارت دیگر همه بسترهای لازم مانند حمایت از پایان نامه ها، جذب سرباز نخبگان، اعطای فرصت های مطالعاتی به اساتید دانشگاه و در پژوهشگاه قوه قضاییه فعال شده است.

علم الهدی گفت: نخبه ای که بتواند به عنوان پژوهشگر قوه قضاییه ایفای نقش کند باید به صورت میدانی وارد بدنه دستگاه قضایی شده و برای حل مشکلات و چالش ها راهکار بدهد، زیرا در پژوهشگاه کار تحقیقاتی دانشگاهی یا کار پژوهشی انتزاعی انجام نمی شود.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه ادامه داد: آنچه قوه قضاییه از پژوهشگاه انتظار دارد حل مسائل و چالش ها به صورت علمی است و این مهم فقط با برون سپاری امور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه و دانشگاه علوم قضایی

همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه و دانشگاه علوم قضایی