مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-23سياسي

توسعه سلامت در جنوب استان بوشهر نیازمند کمک پارس جنوبی است


نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تقویت بخش سلامت در شهرستان های جنوبی استان، پیگیر جذب کمک بیشتر از سوی پتروشیمی های پارس جنوبی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی ظهر شنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت بردخون اظهار داشت: اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت های سلامت در شهرستان دیر از جمله منطقه بردخون صورت گرفته است.

وی با اشاره به تأمین اعتبار ساخت مرکز جدید خدمات جامع سلامت بردخون اضافه کرد: این مرکز یکی از مطالبات مهم مردم منطقه است که برای تأمین اعتبار آن تلاش زیادی داشته ایم و امیدواریم در دهه فجر شاهد افتتاح آن باشیم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی یکی از اولویت های کاری خود را بهبود وضعیت سلامت دانست و افزود: در این راستا از همه ظرفیت ها برای تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی استفاده خواهیم کرد.

وی از جذب 38 نفر نیروی تخصصی بهداشت و درمان در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: با جذب این نیروها شاهد رفع بخشی از نیازهای درمانی در این شهرستان خواهیم بود.

احمدی ادامه داد: 21 درصد از سهمیه استخدامی شهرستان دیر به بخش بردخون اختصاص یافته است و شامل ماما، بهیار، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس بهداشت عمومی و کارشناس فوریت های پزشکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سلامت در جنوب استان بوشهر نیازمند کمک پارس جنوبی است

توسعه سلامت در جنوب استان بوشهر نیازمند کمک پارس جنوبی است