مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-23ورزشي

پیام تبریک و تشکر رییس فدراسیون جهانی کوراش برای کمپ بین المللی


رییس فدراسیون جهانی کوراش به مناسبت افتتاح کمپ بین‎المللی این رشته در ایران، پیام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رییس فدراسیون جهانی کوراش طی پیامی تصویری افتتاح فاز نخست کمپ بین ‎المللی کوراش در خراسان شمالی را تبریک گفت.

در پیام حیدر فرمان به مناسبت افتتاح کمپ بین المللی کوراش آمده است: باعث افتخار است که اعلام کنم اولین کمپ بین المللی انجمن جهانی کوراش در بجنورد، خراسان شمالی افتتاح شد.

باید بگویم به خاطر ویروس جهانی ویروس به اتمام رسید و شرایط سفر فراهم شد؛ در افتتاحیه فاز دوم که شامل هتل، رستوران و سالن بدنسازی مجهز است، شرکت کنم.

کارهای این فاز در حال انجام شدن است.

جا دارد از استاندار و مسئولان خراسان شمالی، مسئول ورزشی استان و رییس انجمن کوراش ایران برای این دستاورد بزرگ تشکر و قدردانی کنم که باعث شد این رویا به حقیقت بپیوندد.

در فوریه سال جاری به تمام اعضای فدراسیون جهانی اعلام خواهم کرد که چگونه کشورها می توانند به این مرکز بین المللی ملحق و از مزایای این مرکز زیبا بهره مند شوند.

شایان ذکر است کمپ بین المللی تیم های ملی کوراش فدراسیون ووشو در بجنورد 22 دی ماه سال جاری با حضور امیر صدقی رییس این فدراسیون افتتاح شد و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک و تشکر رییس فدراسیون جهانی کوراش برای کمپ بین المللی

پیام تبریک و تشکر رییس فدراسیون جهانی کوراش برای کمپ بین المللی