مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-23سياسي

مجلس اجازه نمی دهد طبقه «جهانگیری» با ارز رانتی ارتزاق کند


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس را تهدید می کنند که اگر ارز 4200 تومانی را بردارید، کالاها را گران نمی کنیم اما مجلس نمی گذارد طبقه «جهانگیری» با ارز رانتی ارتزاق کنند.

- عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس را تهدید می کنند که اگر ارز 4200 تومانی را بردارید، کالاها را گران نمی کنیم اما مجلس نمی گذارد طبقه جهانگیری با ارز رانتی ارتزاق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محسن دهنوی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در برنامه پرونده ویژه بودجه 1400 به بیان دلایل مخالفت مجلس با لایحه بودجه دولت پرداخت و گفت: برای اولین بار در طول تاریخ دولت های دنیا، دولت بودجه ای به مجلس داد که تراز نداشت و در پاسخ به دلایل آن اعلام شد که این ناترازی با صرفه جویی جبران می شود.

وی با بیان اینکه بودجه تدوین شده از سوی دولت 175 هزار میلیارد تومان کسری داشت، افزود: در صورت تصویب این بودجه سال آینده حداقل 50 درصد تورم داشتیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مخالفت مجلس با ادامه پرداخت ارز 4200 در بودجه سال آینده، تصریح کرد: در سال 97 دلار جهانگیری اختراع شد.

از آن زمان تا امروز بیش از 58 میلیارد دلار ارز جهانگیری توزیع شد که بیش از 500 هزار میلیارد تومان رانت در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس اجازه نمی دهد طبقه «جهانگیری» با ارز رانتی ارتزاق کند

مجلس اجازه نمی دهد طبقه «جهانگیری» با ارز رانتی ارتزاق کند