مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-23دانش

پیام نور رکورد آزمون های الکترونیکی را شکسته است


با برگزاری موفق 7هزار و 278 آزمون الکترونیکی در طول 25 روز، رکورد برگزاری آزمون های آنلاین در استان با شرکت 238 هزارنفر، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه پیام نور فارس گفت: با برگزاری موفق 7هزار و 278 آزمون الکترونیکی در طول 25 روز، رکورد برگزاری آزمون های آنلاین در استان با شرکت 238 هزارنفر،آزمون و ثبت 3 میلیون و 969 هزار و 627 پاسخ به سئوالات شکسته شد.

محمدحسن صیف شنبه 4 بهمن در جمع خبرنگاران تلاش کارکنان و اعضای هیئت علمی پیام نور در فارس را برای اجرای برنامه آموزش از راه دور و برگزاری امتحانات را خالصانه و شبانه روزی توصیف و اضافه کرد: کرونا نه تنها موجب توقف آموزش و یادگیری در دانشگاه پیام نور نشد، بلکه به موفقیت هر چه بیشتر این دانشگاه در توسعه آموزش الکترونیکی در برگزاری کلاسها و آزمون های آنلاین کمک شایانی کرد.

او با اشاره به برگزاری کلاس ها و امتحانات دانشگاه به صورت متمرکز استانی، افزود: در نیمسال گذشته 25 هزار کلاس آنلاین در کنار 7 هزار و 278 آزمون در سامانه آموزش الکترونیکی این دانشگاه برای 28 هزار دانشجو برگزار شده است.

رییس دانشگاه پیام نور فارس افزود: این موفقیت حاصل همدلی و همراهی همه همکاران اداری، علمی و مدرسان حق التدریس است و نشان از اهتمام و توجه این دانشگاه به توسعه علم در بسترهای آموزش مجازی و الکترونیک دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نور رکورد آزمون های الکترونیکی را شکسته است

پیام نور رکورد آزمون های الکترونیکی را شکسته است