مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-23سياسي

مجتبی زارعی: ایرانیان در پیچ تاریخ از بی 52 اعتبارزدایی کردند!


پرواز بی 52 و حرکت ناو غول پیکر آمریکا بزرگترین تله جنگ شناختی سپاه و ارتش انقلابی و مردمگرای ایران در واپسین روزهای عمر دولت  ترامپ و مهندسی همراه با تصرف  ذهن سیاستمداران آمریکا  با هدف اعتبار زدایی از ابرجنگ افزار ها ی جهان .

- مجتبی زارعی: ایرانیان در پیچ تاریخ از بی 52 اعتبارزدایی کردند! رییس بسیج اساتید کشور گفت: پرواز بی 52 و حرکت ناو غول پیکر آمریکا بزرگترین تله جنگ شناختی سپاه و ارتش انقلابی و مردمگرای ایران در واپسین روزهای عمر دولت  ترامپ و مهندسی همراه با تصرف  ذهن سیاستمداران آمریکا  با هدف اعتبار زدایی از ابرجنگ افزار ها ی جهان در مقابل چشمان جهانیان  بوده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مجتبی زارعی رییس بسیج اساتید دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در آیین معارفه و تکریم روئسای جدید و پیشین مرکز بسیج استادان استان سمنان در دانشگاه سمنان گفت : در روزهای واپسین سقوط دولت جمهوریخواه آمریکا، یکی از بزرگترین آرایش های جنگ های ترکیبی جهان بین ایرانیان و بلوک غرب به سرپرستی آمریکا در منطقه شکل گرفت؛ ایرانیان با اتخاذ راهبرد آرمانی - واقع گرای انتقام از قاتلین سپهبد سلیمانی چنان وحشتی در پنتاگون، کاخ سفید و سیا ایجاد کردند که نظایر آن فقط مربوط به دوران جنگ سرد مابین دو ابرقدرت اصلی جهان شکل می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتبی زارعی: ایرانیان در پیچ تاریخ از بی 52 اعتبارزدایی کردند!

مجتبی زارعی: ایرانیان در پیچ تاریخ از بی 52 اعتبارزدایی کردند!