مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-23سياسي

دفاعیه شهردار از مدیریت شهری شیراز


افزایش نقدها نسبت به عملکرد شهرداری طی هفته های اخیر، حیدر اسکندرپور، شهردار شیرا را واداشت تا بعد از یکسال و اندی خود را در معرض سئوالات خبرنگاران رسانه ها قرار دهد و در کنفرانسی خبری که در محوطه ی باغ جهان نما برگزار شد، - ایسنا/فارس افزایش نقدها نسبت به عملکرد شهرداری طی هفته های اخیر، حیدر اسکندرپور، شهردار شیرا را واداشت تا بعد از یکسال و اندی خود را در معرض سئوالات خبرنگاران رسانه ها قرار دهد و در کنفرانسی خبری که در محوطه ی باغ جهان نما برگزار شد، ضمن اشاره به طرح ها و پروژه های شهرداری، به انتقادات که از نگاه او بیشتر شایبه سیاسی دارد و چندان منصفانه مطرح نشده است، پاسخ دهد.

حیدر اسکندرپور، صبح یکشنبه 4 بهمن، در کنفرانس خبری که به واسطه وضعیت شیوع کرونا، در محوطه باز باغ جهان نما، برگزار شد، بعد از گذشته یکسال و اندی، با خبرنگاران رسانه های مکتوب و برخط و تصویری رسمی! رودر رو شد تا پیرامون پروژه های در دست اجرا، اجرایی شده و .

توضیحاتی را ارائه داده و در کنار آن به نقدهای وارد شده در خصوص سنگفرش خیابان ارم و سپردن مدیریت به یک نیروی فاقد مدرک دانشگاهی و .

، پاسخ دهد.

دفاع در برابر هجمه به پروژه سنگفرش ارم شهردار شیراز خطاب به منتقدین پروژه سنگفرش ارم گفت: زیبنده نیست که برخی با فشار به دستگاه های نظارتی موحب شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاعیه شهردار از مدیریت شهری شیراز

دفاعیه شهردار از مدیریت شهری شیراز