مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-23اقتصادي

مقدمات توافق خرید 1000 دستگاه اتوبوس در شهرداری تهران


مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: مقدمات سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی و توافق خرید هزار دستگاه اتوبوس و 2 هزار واگن را فراهم کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، شکرالله بنار، مدیر عامل سازمان سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در تشریح گزارش اقدامات این سازمان در سال جاری اظهارداشت: به جرات می توان گفت سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران فعال ترین بخش شهرداری در سال جاری بوده است به طوری که بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان قرار داد سرمایه گذاری در شهر تهران آن هم در شرایط تحریم و کرونا منعقد شده و به مرحله اجرا می رسد.

  وی ادامه داد: تنها در یک نمونه 11 هزار و 700 میلیارد تومان قرارداد سرمایه گذاری در بخش خصوصی مربوط به هتل تاو و کوهستان منعقد خواهد شد.

بنار افزود: البته قرارداد های بالای یک هزار میلیارد تومان باید به تایید شورای اسلامی شهر تهران برسد که در این خصوص نیز متن این قرارداد را برای شورا ارسال کردیم و به انتظار تایید نهایی شورای محترم شهر تهران هستیم.

   بنار ادامه داد: از طرفی در شهر آفتاب در تلاش هستیم به میزان 11 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام دهیم که در حال بازنگری در فراخوان مجدد برای جذب سرمایه گذاران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات توافق خرید 1000 دستگاه اتوبوس در شهرداری تهران

مقدمات توافق خرید 1000 دستگاه اتوبوس در شهرداری تهران