مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-23اقتصادي

45 درصد نسخه ها در داروخانه ها الکترونیکی صادر می شود


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، از صدور 45 درصد نسخه ها به صورت تمام الکترونیکی یا نیمه الکترونیکی در داروخانه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمی با تأخیر به اجرای این طرح ورود پیدا کرد، اما 10 دانشگاه قرار است در این ماه در اجرای این طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اینکه حدود 15 تا 20 درصد درمانگاه ها در بخش دولتی امکان دسترسی به خدمات نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک را دارند اظهار داشت: امیدواریم با تأکیدات رییس محترم جمهور بخش دولتی نسبت به ورود به پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی مبادرت کند.

رضایی با بیان اینکه 16 هزار مطب طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت هستند تاکید کرد: در حال حاضر و در مرحله استقرار حدود 90 درصد از مطب ها در بخش خصوصی امکان یا دسترسی به نسخه پیچی و یا نسخه نویسی الکترونیک را دارند، اما در عمل آنچه که در داروخانه ها اتفاق می افتد، حدود 45 درصد نسخه به صورت الکترونیکی یا نیمه الکترونیکی صادر می شود.

وی گفت: سیستم اطلاعات پایگاه برخط بیمه شدگان کشور میان بیمه سلامت و بیمه تأمین اجتماعی وجود داشته و در صورت ایجاد هرگونه مشکل موردی برای بیمه شدگان موارد به طور جدی بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد نسخه ها در داروخانه ها الکترونیکی صادر می شود

45 درصد نسخه ها در داروخانه ها الکترونیکی صادر می شود