مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-23سياسي

فرمانداری در مسائل جزیی پروژه های شهری دخالت نمی کند


فرمانداری به هیچ وجه در مسائل جزیی پروژه های شهری دخالت نمی کند.

- رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آخرین وضعیت المان میدان 15 خرداد زنجان اظهار کرد: در خصوص پروژه های شهرداری تا به امروز مصوبه ای در خصوص اجرا شدن و یا اجرا نشدن به فرمانداری شهرستان زنجان ارسال نشده است.

وی افزود: تنها موضوعی که به فرمانداری شهرستان زنجان ارسال شده، مربوط به ترک تشریفات برگزاری مناقصه بوده و این در حالی است که در بودجه شهرداری اجرای این پروژه پیش بینی نشده بود اما تکلیف بودجه لازم برای پروژه معین نشده و مطرح کردن موضوع ترک تشریفات مقدم بر پیش بینی بودجه منطقی نبوده و آنچه که مهم است، بحث تامین اعتبار لازم است.

عسگری با تاکید بر اینکه باید در حوزه های عمرانی، فرهنگی و مناسبتی کارهای مناسبی در شهر زنجان داشته باشیم، تصریح کرد: به ویژه اینکه زنجان جزو شهرهای تاریخی بوده و صبغه فرهنگی و تاریخی بالایی را در این شهر شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان زنجان ادامه داد: به طور حتم به فراخور جایگاه فرهنگی شهر زنجان باید المان های خاص خود را نیز داشته باشیم؛ چرا که علاوه بر توسعه شهری می تواند در جذب گردشگر و سیما و منظر شهری تاثیرگزار بوده و علاوه بر این قادر است در انتقال مفاهیم فرهنگی شهر موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری در مسائل جزیی پروژه های شهری دخالت نمی کند

فرمانداری در مسائل جزیی پروژه های شهری دخالت نمی کند