مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-23اقتصادي

تمدید اجرای طرح تست سریع و رایگان کرونا در ایستگاه های منتخب متروی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، به دلیل استقبال مسافران از برنامه تست رایگان کرونا در ایستگاه شوش متروی تهران این خدمات در این ایستگاه تمدید و شرایط انجام تست در ایستگاه علی .

- مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، از تمدید طرح تست رایگان کرونا در ایستگاه شوش و ارائه خدمات در ایستگاه علی آباد متروی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، به دلیل استقبال مسافران از برنامه تست رایگان کرونا در ایستگاه شوش متروی تهران این خدمات در این ایستگاه تمدید و شرایط انجام تست در ایستگاه علی آباد نیز مهیا شد و مسافران مترویتهران می توانند با مراجعه به پایگاه تست کرونا در دو ایستگاه منتخب متروی علی آباد و شوش نسبت به انجام تست رایگان کرونا اقدام کنند.

گفتنی است این طرح به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت شهر سالم، با حضور کارشناسان حوزه سلامت در ایستگاه شوش تا روز پنج شنبه 9 بهمن سالجاری و ایستگاه علی آباد تا روز شنبه 11 بهمن ماه 99 انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اجرای طرح تست سریع و رایگان کرونا در ایستگاه های منتخب متروی تهران

تمدید اجرای طرح تست سریع و رایگان کرونا در ایستگاه های منتخب متروی تهران