مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-23سياسي

قضیه سهم خواهی راه و شهرسازی و شهرداری همدان چیست؟


عضو شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: سهم خواهی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری همدان به منظور اضافه شدن زمین هایشان به محدوده شهر در طرح جامع، - ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: سهم خواهی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری همدان به منظور اضافه شدن زمین هایشان به محدوده شهر در طرح جامع، مردم و شهر را متضرر می کند.

حسین قراباغی با بیان اینکه در برهه زمانی حال حاضر به دنبال بررسی طرح جامع شهر همدان برای تصمیم گیری چندین سال آینده شهر هستیم، افزود: طرح جامع مهمترین مبحث شهری محسوب می شود که ضمن اضافه شدن محدوده و حریم شهر، ذخایر دیده شده برای ایجاد سکونتگاه های خاص و بافت مسکونی با هدف توسعه شهر هم مدنظر قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه شهر همدان با کمبود زمین مواجه است، اظهار کرد: علت گرانی مسکن در شهر همدان، نبود زمین است که قاعدتاً توسعه ای از سمت جنوب شهر به علت وجود کوهستان نخواهیم داشت و در بخش شمال شهر هم با معضل سکونتگاه های غیرمجاز و غیراستاندارد مواجه هستیم که وجهه خوبی برای شهر نداشته است.

این عضو شورا با تأکید بر اینکه نگاه مردم به عملکرد مدیریت شهری به ویژه در حوزه زیباسازی سیماومنظر و ساماندهی ورودی های شهر است، خاطرنشان کرد: مردم منتظر مدیریت شهری همراه با بروکراسی سخت گیرانه نخواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضیه سهم خواهی راه و شهرسازی و شهرداری همدان چیست؟

قضیه سهم خواهی راه و شهرسازی و شهرداری همدان چیست؟