مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-23سياسي

گروه های جهادی کمبودهای مدیریتی کشور را پوشش دادند


مسئول بسیج سازندگی استان فارس گفت: در دوران کرونا خیلی ها در خدمت رسانی به مردم مردود شدند اما گروه های جهادی نمره 20 گرفتند و کمبود های مدیریتی کشور را پوشش دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل قزل سفلی، ظهر شنبه در نشست صمیمی گروه های جهادی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه کارهای جهادی مصداق حدیث نبوی کونوا دعاه النّاس بغیر السنتکم هست، گفت: در دوران بوجود آمد و طلایه دار این حرکت عظیم گروه های جهادی و شما بودید.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به اینکه این اقدام گروه های جهادی و جهادگران باید دیده شود و برای این اهداف و برنامه هایی داریم، اضافه کرد: امروز در استان فارس و با طلایه داری گروه های جهادی بیش از میلیون بسته معیشتی از ابتدای کرونا پخش شده است و میدان دار اصلی آن گروه های جهادی بوده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهادگران مبنی بر اینکه باید فعالیت ها، ابتکارات، خلاقیت ها و.

را به شکل هنرمندانه ای با مردم در میان بگذارید، ادامه داد: تک تک جهادگران گروه های جهادی باید در حوزه رسانه توانمند شودند و خود به یک عنصر رسانه ای برای انقلاب اسلامی تبدیل شوند و با توجه به گستره فعالیت ها و کمیت گروه های جهادی در استان فارس پشتیبانی رسانه ای از این گروه ها از عهده یک مرکز بر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی کمبودهای مدیریتی کشور را پوشش دادند

گروه های جهادی کمبودهای مدیریتی کشور را پوشش دادند