مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-23ورزشي

صالحی امیری: کمیته بین المللی المپیک به ایران و 205 کشور دیگر واکسن می دهد


رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه مجموع ارتباطات مان بر برگزاری المپیک توکیوتاکید دارد، گفت: کمیته بین المللی المپیک متعهد شده برای این بازی ها به هر 206 کشور عضو واکسن بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید رضا صالحی امیری در واکنش به مطالبی که در رابطه با المپیک توکیو و لغو این دوره بازی ها در برخی رسانه های خارجی منتشر شده است، گفت: فضای رسانه ای با فضایی که در آن قرار داریم، تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه به صورت متوالی با برگزار کنندگان المپیک توکیو در ژاپن و کمیته بین المللی المپیک در ارتباط است به نشست اخیر خود با سفیر ژاپن در ایران اشاره کرد و ادامه داد: مجموع ارتباطاتی که داشته ایم حاکی از آن است که المپیک در زمان خود برگزار می شود.

خبر اخیری که توسط یکی از رسانه های خارجی در رابطه با لغو المپیک منتشر شد هم توسط کمیته بین المللی المپیک تکذیب شده است.

رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه کمیته بین المللی المپیک و برگزارکنندگان المپیک توکیو بر برگزاری این دوره بازی ها تاکید دارند بر فرضیه هایی که برای برگزاری المپیک توکیو در نظر گرفته شده اشاره ای دوباره کرد و گفت: فرضیه اول با در نظر گرفتن وضعیت قرمز بود و اینکه در این شرایط ورزشکاران دو هفته قرنطینه شوند و بازی ها بدون تماشاگر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: کمیته بین المللی المپیک به ایران و 205 کشور دیگر واکسن می دهد

صالحی امیری: کمیته بین المللی المپیک به ایران و 205 کشور دیگر واکسن می دهد