مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-23دانش

امتیاز ویژه برای نشریات دانشجویی با انتشار منظم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ نشریاتی دانشجویی که در بازه زمانی اعلام شده، یکم دیماه 1397 تا سی ام دی ماه 1399، براساس معیارهای جدول ذیل منتشر شده باشند، - نشریاتی دانشجویی که در بازه زمانی اعلام شده، یکم دیماه 1397 تا سی ام دی ماه 1399، منتشر شده باشند، از امتیاز ویژه 10 درصدی برخوردار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ نشریاتی دانشجویی که در بازه زمانی اعلام شده، یکم دیماه 1397 تا سی ام دی ماه 1399، براساس معیارهای جدول ذیل منتشر شده باشند، از امتیاز ویژه 10درصدی برخوردار می شوند.

براساس این جدول روزنامه های دانشجویی که در بازه زمانی مشخص شده حداقل 120 شماره منتشر کرده اند از این امتیاز می توانند برخوردار شوند.

همچنین این آمار برای هفته نامه های دانشجویی 36 شماره، دو هفته نامه ها 20 شماره، ماهنامه ها 12 شماره، دوماهنامه ها 8 شماره و در نهایت برای گاهنامه ها و فصلنامه ها نیز که 6 شماره منتشر کرده در بازه زمانی اعلام شده، حائز امتیاز می شوند.

بنابراین مدیران مسئول جهت برخورداری از این امتیاز می بایست در قسمت بارگذاری شماره های نشریه در سامانه نسبت به ثبت شماره های نشریه خود که در بازه زمانی مذکور منتشر شده اند اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز ویژه برای نشریات دانشجویی با انتشار منظم

امتیاز ویژه برای نشریات دانشجویی با انتشار منظم