مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-23ورزشي

حواشی زمان حضور آلکنو در ایران و آپشن های قراردادش


بحث آمدن یا نیامدن سرمربی روسیه ای تیم ملی والیبال به ایران طی روزهای اخیر حواشی زیادی به همراه داشت که باید دید به کجا خواهد انجامید.

- بحث آمدن یا نیامدن سرمربی روسیه ای تیم ملی والیبال به ایران طی روزهای اخیر حواشی زیادی به همراه داشت که باید دید به کجا خواهد انجامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از حواشی که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی برای فدراسیون به همراه داشت، اکنون یکی از موضوعاتی که طی روزهای گذشته باعث ایجاد حواشی برای والیبال ایران شد، بحث آمدن یا نیامدن ولادمیر آلکنو سرمربی تیم ملی به ایران در زمان شروع اردوهای تیم ملی همزمان با آغاز سال جدید است.

موضوعی که نهایتا واکنش فدراسیون را نیز به همراه داشت.

پیش از داغ شدن اخبار اخیر مبنی بر نیامدن آلکنو به ایران و شروع کار تیم ملی از فرورودین ماه سال آینده با “توتولو” دستیار آلکنو، محمدرضا داورزنی اعلام کرد که سرمربی روسیه ای از فروردین ماه و با شروع اردوها کار خود را در ایران آغاز می کند.

اتفاقی اکنون با توجه به مسائل موجود با علامت سوال بزرگی همراه شده است.

پیش از مطرح شدن شائبه های نیامدن آلکنو به ایران، فدراسیون هیچگاه اعلام نکرد که این مربی روسیه ای دو آپشن را برای همکاری با تیم ملی ایران در نظر دارد و بارها شاهد این موضوع بودیم که آلکنو از فروردین در ایران شروع به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی زمان حضور آلکنو در ایران و آپشن های قراردادش

حواشی زمان حضور آلکنو در ایران و آپشن های قراردادش