مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-23فناوري

قابلیت های جدید سیگنال برای کشاندن کاربران واتس اپ


اپلیکیشن پیام رسان سیگنال با کپی کردن برخی از قابلیت های واتس اپ، امیدوار است بتواند کاربران بیشتری که به دنبال یک پیام رسان جایگزین واتس اپ هستند را جذب کند.

- اپلیکیشن پیام رسان سیگنال با کپی کردن برخی از قابلیت های واتس اپ، امیدوار است بتواند کاربران بیشتری که به دنبال یک پیام رسان جایگزین واتس اپ هستند را جذب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی تغییراتی که سیاستهای حریم خصوصی واتس اپ صورت گرفته و کاربران را ملزم می کند با اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود با فیس بوک – شرکت مادر واتس اپ – موافقت کنند، بسیاری از کاربران کوچ از این اپلیکیشن پیام رسان را آغاز کرده اند.

سیگنال پیش از این قابلیت رمزگذاری شده سرتاسری و ارسال پیامهای محو شونده پس از یک مدت زمانی مشخص را عرضه کرده بود اما جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن، آپدیتهایی را به همراه دارد که فاصله سیگنال از رقیبش از نظر قابلیتهای محبوب را کمتر می کند.

این تغییرات که نخستین بار توسط سایت WABetaInfo کشف شد، شامل گزینه های کاسمتیک مانند استیکرهای متحرک و تصاویر پس زمینه چت سفارشی است که در آپدیتهای اخیر واتس اپ ظاهر شدند اما چند قابلیت کاربرد جدید وجود داردند که کوچ از واتس اپ به سیگنال را برای کاربران راحتتر خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های جدید سیگنال برای کشاندن کاربران واتس اپ

قابلیت های جدید سیگنال برای کشاندن کاربران واتس اپ