مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-23ورزشي

مهاجرانی: حالم بهتر است/ امیدوارم انصاریان و میناوند به خانه برگردند


پیشکسوت 82 ساله فوتبال ایران می گوید حالش از زمان ابتلا به این ویروس بهتر است و پزشکان درباره مرخص شدن او از بیمارستان تصمیم گیری خواهند کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ اهالی فوتبال ایران در روزهای گذشته پیگیر احوال سه پیشکسوتی هستند که به ویروس کرونا مبتلا و به علت وخامت احوالشان در بیمارستان بستری شده اند.

حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در بیمارستانی در دوبی امارات بستری است و مهرداد میناوند و علی انصاریان هم در تهران تحت درمان هستند.

در این بین حال میناوند با توجه به اظهارات پزشکان وخیم تر از سایرین است که به گفته پزشک معالجش به علت مراجعه دیرهنگام میناوند به بیمارستان، 80 درصد از ریه این فوتبالیست سابق تیم ملی درگیر شده است اما پزشکان می گوید وضعیت او رو به بهبودی است.

اگر چه همچنان او نیاز به مراقبت های ویژه دارد.

از طرفی علی انصاریان دیگر پیشکسوت فوتبال که از روزهای گذشته در بیمارستان بستری شده، راهی بخش مراقبت های ویژه شده تا نظارت بیشتری روی روند درمانش وجود داشته باشد و به سرعت این بیماری را دفع کند.

خبر خوشحال کننده در این بین مربوط به حشمت مهاجرانی است که رفته رفته شرایطش بهتر شده و آخرین روزها و ساعات بستری شدن در بیمارستان را سپری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرانی: حالم بهتر است/ امیدوارم انصاریان و میناوند به خانه برگردند

مهاجرانی: حالم بهتر است/ امیدوارم انصاریان و میناوند به خانه برگردند