مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-23پزشكي

روند نزولی بیماری کرونا موجب فریب مردم نشود


روند نزولی بیماری کرونا نباید ما را فریب داده و خسته کند؛ چراکه این خستگی و فرسایشی بودن موضوع نکته خطرناکی است که می تواند وضعیت فعلی را به یک بحران جدید تبدیل کند.

- ایسنا/اردبیل یک متخصص بیماری های داخلی گفت: روند نزولی بیماری کرونا نباید ما را فریب داده و خسته کند؛ چراکه این خستگی و فرسایشی بودن موضوع نکته خطرناکی است که می تواند وضعیت فعلی را به یک بحران جدید تبدیل کند.

دکتر اشکان نقوی نیا در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روند بیماری کرونا طی روزهای اخیر در استان نزولی بوده است، گفت: این روند نزولی نباید ما را فریب داده و خسته کند؛ چراکه این خستگی و فرسایشی بودن موضوع نکته خطرناکی است که می تواند وضعیت فعلی را به یک بحران جدید تبدیل کند و موج جدیدی از بیماری را توام با مرگ و میر بالا ایجاد کند.

این متخصص بیماری های داخلی ضمن بیان توصیه هایی به مردم در وضعیت فعلی، تاکید کرد: انتظار می رود مردم همچنان اصول اولیه مراقبتی و بهداشتی اعم از فاصله مناسب اجتماعی، استفاده از ماسک، استفاده از اسپری ضدعفونی در مواقع تماس با سطوح آلوده و سخت گیری بیشتر در مورد گروه های پرخطر را رعایت کنند.

وی با اشاره به یک نگرانی عمده در خصوص شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: این نگرانی در خصوص افراد ناقل بی علامت است، این افراد می توانند بدون هیچگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی بیماری کرونا موجب فریب مردم نشود

روند نزولی بیماری کرونا موجب فریب مردم نشود