مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-23دانش

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس مشخص شد


مدیر دفتر برنامه ریزی، گسترش و بازنگری دانشگاه تربیت مدرس گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در سال 1400 در نشست شورای دانشگاه تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، طرح این بود که 10 تا 30 درصد کاهش ظرفیت داشته باشیم اما به دلایلی قرار شد کل ظرفیت دانشگاه برای سال 1400 حداکثر به میزان سال 1399 باشد.

علیرغم انباشتگی موجود و برخلاف سالهای گذشته، ظرفیت هیچ یک از مقاطع به دلیلC منفی گروه حذف نشد.

مدیر دفتر برنامه ریزی، گسترش و بازنگری دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به عوامل و شرایط مورد نظر برای تخصیص ظرفیت خاطر نشان ساخت: سقف ظرفیت دانشکده (مصوبه هیأت رییسه دانشگاه( به تفکیک ارشد و دکتری،C (شامل تعداد اساتید و عملکرد آن ها، تعداد دانشجویان، مشغله استادان و…)، کف تعداد دانشجو برای تشکیل کلاس (3 و 5)، وضعیت پذیرش دانشجو در هر رشته / گرایش در سال قبل) جاری)، ضوابط وزارتی، رتبه گروه) دانشکده (و تعداد دانشگاه های رقیب که در رشته مورد نظر پذیرش دانشجو دارند، از جمله این عوامل می باشد و در مورد پردیس نیز رشته هایی که اقبال بیشتری دارند، برای تخصیص ظرفیت مورد توجه قرار می گیرند.

مینایی خاطر نشان ساخت: باید توجه داشت که اعداد ظرفیت در جداول فقط مربوط به ظرفیت های آزمونی هستند و به این ارقام موارد استعداد درخشان، رتبه های اول و دانشجویان بین الملل نیز اضافه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس مشخص شد

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس مشخص شد