مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-23بين الملل

سی امین هفته اعتراضات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی


صدها شهروند اسراییلی روز جمعه در مرکز تل آویو در اعتراض به سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرت کردند و خواهان کنار رفتن وی شدند.

- صدها شهروند اسراییلی روز جمعه در مرکز تل آویو در اعتراض به سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرت کردند و خواهان کنار رفتن وی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات پخش رژیم صهیونیستی کان گزارش داد که صدها تظاهرکننده اسراییلی در شهر تل آویو به خیابان ها آمدند تا اعتراض خود را نسبت به سیاست های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اعلام کنند.

آنها پرچم های رژیم صهیونیستی و ماکت هایی به شکل زیردریایی را در اشاره به یکی از پرونده های فساد مطرح علیه بنیامین نتانیاهو درخصوص مساله زیردریایی ها در دست داشتند.

آنها این ماکت های زیردریایی را در اشاره به ادامه پرونده های فساد نتانیاهو در دست گرفتند.

یکی از پرونده های فسادی که علیه نتانیاهو مطرح است، خرید زیردریایی های آلمانی برای نیروی دریایی این رژیم است، در حالی که نیازی به این زیردریایی ها وجود نداشته و مساله دیگر اینکه یکی از نزدیکان نتانیاهو در مناقصه خرید وارد شده بود.

تظاهرات روز جمعه تقریباً سی امین هفته از اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو در پی سوء عملکرد وی در پرونده مقابله با کرونا و چهار پرونده فساد مطرح شده علیه وی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی امین هفته اعتراضات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی

سی امین هفته اعتراضات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی