مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-23بين الملل

اقدام کاخ سفید در بررسی جامع تهدیدهای تروریستی داخلی


کاخ سفید جمعه از یک تلاش بین سازمانی گسترده با هدف ریشه کن کردن افراطگرایی داخلی به دنبال حمله اوایل همین ماه به ساختمان کنگره آمریکا خبر داد.

- کاخ سفید جمعه از یک تلاش بین سازمانی گسترده با هدف ریشه کن کردن افراطگرایی داخلی به دنبال حمله اوایل همین ماه به ساختمان کنگره آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، رشد افراطگرایی خشونت طلب داخلی را یک تهدید جدی و رو به رشد برای امنیت ملی توصیف کرده و گفت دولت جو بایدن با منابع و اراده کافی با این تهدید مقابله خواهد کرد.

بایدن، رییس جمهوری آمریکا از دفتر مدیر اطلاعات ملی خواسته تا یک ارزیابی تهدید جامع با هماهنگی اف بی آی و وزارت امنیت داخلی این کشور انجام دهد.

جن ساکی گفت: نکته اصلی این است که ما خواستار یک تجزیه و تحلیل مبتنی بر حقیقت هستیم تا بتوانیم برای سیاست هایمان استفاده کنیم.

بنابراین این در واقع اولین گام در این فرایند است و ما روی ماموران اجرای قانون مناسب و مقام های اطلاعاتی برای انجام این تحلیل ها اتکا می کنیم.

شورای امنیت ملی بایدن هم موظف شده تا یک ارزیابی درباره اینکه دولت جدید چگونه می تواند به شکلی بهتر تهدیدهای تروریستی داخلی بالقوه را به اشتراک گذاشته، از افراطگرایی جلوگیری کرده و شبکه های افراطی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام کاخ سفید در بررسی جامع تهدیدهای تروریستی داخلی

اقدام کاخ سفید در بررسی جامع تهدیدهای تروریستی داخلی