مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-23سياسي

علت فراز و نشیب کرونا در شرق و غرب گلستان چیست؟


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، علت اصلی شیوع بیشتر کرونا در غرب استان گلستان را تردد بیش از اندازه مردم این مناطق به خاطر موضوعات اقتصادی به استان مازندران برشمرد.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، علت اصلی شیوع بیشتر کرونا در غرب استان گلستان را تردد بیش از اندازه مردم این مناطق به خاطر موضوعات اقتصادی به استان مازندران برشمرد.

احسان مکتبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زندگی همراه با کرونا، سبکی از زندگی است که بر ما تحمیل شده و برای حفظ سلامتی خودمان باید این سبک زندگی را در پیش بگیریم.

وی افزود: همه سیستم برای مقابله با ویروس کرونا پای کار هستند اما اگر مردم حتی در یک نقطه محدود و کوچک، توجه لازم را به توصیه های بهداشتی نداشته باشند، هرلحظه امکان همه گیری این بیماری وجود دارد.

معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه کرونا یک درد مشترک جهانی است، خاطرنشان کرد: در ابتدا با توجه به اینکه بیماری کووید19 یک اپیدمی جدیدی برای بشریت بوده، تطبیق دادن ذهن شهروندان با این پدیده زمان بر بود و تلفات زیادی بر جای ماند.

الان در جهان به سمت زندگی با سبک کرونایی رفته اند و امیدواریم در کشور ما این سبک بیش از گذشته موردتوجه شهروندان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فراز و نشیب کرونا در شرق و غرب گلستان چیست؟

علت فراز و نشیب کرونا در شرق و غرب گلستان چیست؟