مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-23سياسي

نباید غیرمنصفانه از دولت ها انتقاد کنیم


نماینده مردم نیشابور، زبرخان و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام دولت های جمهوری اسلامی ایران، دستاوردهای ارزشمندی داشته اند و اگر می خواهیم نقدی بر دولت ها داشته باشیم، - باید نقد منصفانه باشد.

هاجر چنارانی در آیین افتتاحیه مرکز تشخیص مولوکولی جهاددانشگاهی نیشابور با بیان این مطلب افزود: با وجود اینکه در طی 42 سال انقلاب اسلامی دستاوردهایی داشته ایم اما نقدهای غیرمنصفانه ای را به دولت ها وارد می کنیم.

وی اجرای گازرسانی به 236 روستا و اختصاص 200 میلیاردتومان اعتبار برای ارتباطات در روستاها را از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید برشمرد و تصریح کرد: کارهای ارزشمندی طی 42 سال انجام شده است ولی نباید چشم مان را ببندیم و تنها از دولت ها انتقاد کنیم.

وی ادامه داد: برخی از مدیران داخلی با بی درایتی به همراه دشمنان مان در خارج از کشور نمی خواهند که ایران اسلامی روی پای خود به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی بایستد.

نماینده مردم نیشابور، زبرخان و فیروز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در نیشابور نتوانسته است پابه پای خیران حرکت کند، اظهار کرد: بعد از ساخت بزرگترین مدرسه ایران در مشهد، به زودی شاهد ساخت بزرگترین مدرسه ایران در نیشابور با همراهی خیر گرانقدر جناب آقای عبدالرضا وکیلی با آورده 40 میلیارد تومان خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید غیرمنصفانه از دولت ها انتقاد کنیم

نباید غیرمنصفانه از دولت ها انتقاد کنیم