مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-23سياسي

نیروگاه های خارج از شهر باید از مازوت استفاده کنند


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی، نیروگاه هایی که خارج از شهرها هستند باید از سوخت مازوت استفاده کنند.

- نیروگاه های خارج از شهر باید از "مازوت" استفاده کنند ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی، نیروگاه هایی که خارج از شهرها هستند باید از سوخت مازوت استفاده کنند.

فریدون عباسی دوانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر بتوانیم از کشورهای شمال ایران گاز وارد کنیم تا نیاز گاز مناطق سردسیر کشور را تامین کنیم، خوب است.

با انجام این کار و واردات گاز می توانیم سوخت مایع را کمتر مصرف کنیم و آن را صادر کنیم زیرا قیمت سوخت مایع بالاتر از واردات گاز است.

وی افزود: البته این واردات گاز باید منوط بر این باشد که گاز باکیفیت وارد کشور شود نه اینکه گازی وارد شود که آلایندگی داشته باشد و یا گاز دارای رطوبت باشد و باعث از بین رفتن تجهیزات شود.

عباسی دوانی عنوان کرد: با توجه به شرایط مصرف گاز کشور در این فصل، امکان واردات گاز وجود ندارد اما باید در این زمینه برنامه ریزی درازمدت داشته باشیم تا در سال های آینده از کشورهای نزدیک که دارای گاز هستند گاز وارد کنیم و البته بتوانیم برای آن ها نیز گاز صادر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه های خارج از شهر باید از مازوت استفاده کنند

نیروگاه های خارج از شهر باید از مازوت استفاده کنند