مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-23بين الملل

دستور بایدن برای بررسی اثر تحریم ها بر مبارزه جهانی با کرونا


رییس جمهور جدید آمریکا طی دستوری در زمینه امنیت ملی خواستار بررسی تحریم های آمریکا و تحریم های چندجانبه بر مبارزه جهانی با بیماری همه گیر کرونا شد.

- رییس جمهور جدید آمریکا طی دستوری در زمینه امنیت ملی خواستار بررسی تحریم های آمریکا و تحریم های چندجانبه بر مبارزه جهانی با بیماری همه گیر کرونا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، دولت جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا قرار است تحریم های اقتصادی موجود را به منظور لغو احتمالی و در راستای کمک به مبارزه ی جهانی با بیماری همه گیر کرونا، بررسی کند.

طبق یک ماده دستوری که بایدن روز دوشنبه در زمینه امنیت ملی صادر کرده است، وزیر امور خارجه، وزیر تجارت و خزانه داری با مشورت وزیر خدمات انسانی و سلامت و آژانس توسعه بین المللی آمریکا تحریم های آمریکا و تحریم های چندجانبه را به این منظور ارزیابی خواهند کرد که آیا این تحریم ها مانع مبارزه با این بیماری می شوند یا نه.

طبق این دستور، مقامات یادشده سپس طبق بررسی های انجاج شده توصیه هایی را برای هر گونه تغییری در رویکرد قبلی از طریق مشاور امنیت ملی و هماهنگ کننده پاسخ به بیماری کووید-19 آمریکا به رییس جمهور اعلام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور بایدن برای بررسی اثر تحریم ها بر مبارزه جهانی با کرونا

دستور بایدن برای بررسی اثر تحریم ها بر مبارزه جهانی با کرونا