مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-23سياسي

افتتاح مرکز تشخیص مولکولی جهادانشگاهی در نیشابور


رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاددانشگاهی یکی از ستون های انقلاب اسلامی است، گفت: - یکی از دلایلی که کارها در جهاددانشگاهی به ثمر می نشیند این است که اعضای این نهاد با عشق کار می کنند.

دکتر سیدعلی اکبر شمسیان، در آیین افتتاح مرکز تشخیص مولکولی جهاددانشگاهی نیشابور با بیان این مطلب اظهار کرد: هر چند که جهاددانشگاهی خراسان رضوی سه برابر آورده خیرین در راه اندازی این مرکز هزینه کرده است اما اگر حرکت خیرین نبود این کار به سرانجام نمی رسید.

به گفته وی، مرکز تشخیص مولکولی جهاددانشگاهی نیشابور قادر است عفونت های ویروسی همچون هپاتیت ها و عفونت ایندمیک HTLV1 نیشابور را با تعرفه دولتی برای متقاضیان انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای فرودین تا کنون 65 هزار تست کرونا در مرکز کووید 19 جهاددانشگاهی مشهد انجام شده که 20 هزار مورد آن به صورت رایگان بوده است، ادامه داد: یکی از وظایف جهاد دانشگاهی حمایت از اقشار کم برخوردار است.

رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به راه اندازی مرکز درمان ناباروی جهاددانشگاهی استان در آینده ای نزدیک اشاره و عنوان کرد: 15 تا 20 درصد از زوج های کشور نابارورند که بخش قابل توجهی از آنان نابارورند و امیدواریم با راه اندازی این مرکزبخشی از دغدغه کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز تشخیص مولکولی جهادانشگاهی در نیشابور

افتتاح مرکز تشخیص مولکولی جهادانشگاهی در نیشابور