مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-23اقتصادي

حذف مدارس کانکسی خراسان جنوبی تا مهر 1400


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: تمامی کلاس های درس کانکسی خراسان جنوبی تا مهر 1400 حذف می شوند.

- محمود چاوشان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کلاس های درس جایگزین کلاس های کانکسی بالای 10 دانش آموز در حال احداث حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا 22 بهمن آن را تحویل می دهیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مهر آینده تمامی کلاس های کانکسی خراسان جنوبی حذف و جمع آوری می شوند، بیان کرد: در مورد مجهز کردن مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد نیز ما در استان هزار و 607 کلاس درس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد داشتیم.

چاوشان ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد 248 کلاس درس را مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد کرده ایم و برای 613 کلاس درس دیگر در حال کار هستیم که تاکنون پیشرفت 30 درصدی داشته است.

وی افزود: با این حال 206 کلاس درس دیگر باقی می ماند که بیشتر مربوط به کلاس های درس مناطق روستایی است که علمک گاز به آن مدرسه نرفته و سعی می کنیم از طریق سیستم های گرمایشی برقی استاندارد و ایمن جبران کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: شیوع کرونا و تعطیلی کلاس های درس فرصت مناسبی بود، برای اجرای کارهای عملیاتی مربوط به تجهیز کلاس های درس به سیستم گرمایشی ایمن تسریع شود که خوشبختانه این اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف مدارس کانکسی خراسان جنوبی تا مهر 1400

حذف مدارس کانکسی خراسان جنوبی تا مهر 1400