مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:302021-01-23اقتصادي

شهرداری ها و بهزیستی یزد موظف به حمایت از افراد بی سرپناه هستند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، شهرداری ها و اداره کل بهزیستی استان یزد را موظف به حمایت از افراد بی سرپناه و نیازمند کرد.

- محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حمایت از افراد بی سرپناه در قالب یک ابلاغیه به شهرداری ها و اداره کل بهزیستی استان یزد ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به ابلاغ معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور در مورد ورود موج جدید سرما و لزوم حمایت از افراد بی سرپناه، شهرداری ها و اداره کل بهزیستی استان موظف به انجام اقداماتی از جمله نظارت فوق العاده بر تجهیز گرمخانه های دائم و ضرورت ایجاد گرمخانه های سیار شدند.

صادقیان یادآور شد: در این ابلاغ آمده است با عنایت به دستور معاون وزیر کشور به استانداری ها برای حمایت از افراد بی سرپناه در شب های سرد زمستان به خصوص از روز شنبه تا سه شنبه هفته جاری، لازم است شهرداری های و اداره کل بهزیستی استان، ضمن نظارت فوق العاده بر تجهیز گرمخانه های دائم، مددسراها، مراکز سرپناه و در صورت لزوم ایجاد گرمخانه های سیار نسبت به افزایش ساعت های خدمات رسانی و برقراری گشت های فوریتی امداد اجتماعی با رعایت کامل پروتکل های های بهداشتی اقدام کنید و گزارش مربوطه را به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ارسال نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها و بهزیستی یزد موظف به حمایت از افراد بی سرپناه هستند

شهرداری ها و بهزیستی یزد موظف به حمایت از افراد بی سرپناه هستند