مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:302021-01-23سياسي

پایان ترامپ و تثبیت ترامپیسم


رشد رأی ترامپ نشان می دهد که ترور امثال شهید سلیمانی، خروج از سازمان های چندگانه بین المللی، تحریک مضاعف کره و ناراحتی نسبی اروپاییان اصلاً در رأی مردم امریکا مؤثر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، دکتر تقسیم می شود، امریکا نیز به ترامپ و بعد از آن تقسیم خواهد شد.

چرا می گوییم ترامپیسم باقی خواهد ماند؟ ترامپ 71 میلیون رأی آورده است.

کسی از قدرت در امریکا کنار رفت که با رأی بیشتر نسبت به دوره قبل شکست خورد؛ بنابراین ترامپ نه تن ها در امریکا اعتبار خود را از دست نداد که اعتبار بیشتری از جهت کمیت رأی به دست آورد.

او شکست خورد، اما با رأی حداکثری و به قول اوباما بالا بودن رأی هر دو کاندیدا نشان از شکاف بسیار عمیقی در امریکاست؛ شکافی که اقلیت و اکثریت ندارد و همانند هماورد هم وزن باقی خواهند ماند.

سؤال اساسی این است که اگر ترامپ بد ترین و شرور ترین و بی منطق ترین رییس جمهور امریکا بود –که هست- چرا پس از چهار سال رأی او افزایش یافت؟ چند درصد امریکایی ها به تصویر ما از ترامپ باور دارند؟ عملکرد آشکار ترامپ در همه عرصه ها هم در مقابل چشم شرق و غرب است و هم مقابل چشم مردم امریکا.

اما چرا این عملکرد زشت موجب تعدیل رأی وی نسبت به دوره قبل نشد؟ برای پاسخ به پرسش های عنوان شده باید گفت این واقعیت امریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ترامپ و تثبیت ترامپیسم

پایان ترامپ و تثبیت ترامپیسم