مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-23اقتصادي

فروش سالانه 220 میلیارد ریالی چینی بهداشتی از سوی یکی از مجتمع های فناور


در حالی که بازار چینی بهداشتی ایران در اختیار محصولات خارجی بوده است، یکی از مجتمع های فناور با استفاده از نانو ذرات آنتی باکتریال چینی بهداشتی برای روشویی و توالت فرنگی آنتی باکتریال تولید و روانه بازار کرده است.

- در حالی که بازار چینی بهداشتی ایران در اختیار محصولات خارجی بوده است، یکی از مجتمع های فناور با استفاده از نانو ذرات آنتی باکتریال چینی بهداشتی برای روشویی و توالت فرنگی آنتی باکتریال تولید و روانه بازار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محصولات بهداشتی از قبیل توالت فرنگی و روشویی با اینکه با استفاده از لعاب سرامیک خاصیت نظافت پذیری بالایی دارند، اما امکان رشد باکتری روی سطح لعاب آن ها وجود دارد و در این شرایط ظهور فناوری تولید چینی بهداشتی آنتی باکتریال با استفاده از نانوذرات تحولی مؤثر به حساب می آید.

در این راستا یکی از شرکت های فناور ضمن دستیابی به این فناوری اقدام به تولید سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و روشویی آنتی باکتریال کرده است؛ چرا که استفاده از نانوذرات در تولید چینی های بهداشتی سرعت رشد باکتری روی سطوح سرامیکی را به حداقل ممکن می رساند، همچنین نظافت پذیری بهتر و پیشگیری از ایجاد بوی نامطلوب در محیط سرویس بهداشتی از جمله ویژگی های این نوع محصولات نانویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سالانه 220 میلیارد ریالی چینی بهداشتی از سوی یکی از مجتمع های فناور

فروش سالانه 220 میلیارد ریالی چینی بهداشتی از سوی یکی از مجتمع های فناور