مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-23اقتصادي

طرح مثبت زندگی مددکار را از رسالت اصلی خود باز می دارد


در طرح مثبت زندگی حجم کاری مددکاری با توجه خدمات الکترونیکی بسیار سنگین و فشرده بوده و مددکار را از رسالت اصلی خود دور می کند.

- ایسنا/مازندران یک روانشناس بالینی گفت: در طرح مثبت زندگی حجم کاری مددکاری با توجه خدمات الکترونیکی بسیار سنگین و فشرده بوده و مددکار را از رسالت اصلی خود دور می کند.

طالبعلی پور شریعه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مثبت زندگی و منطق مبتنی بر فناوری آن ممکن است در تسهیل کار پرسنل سازمان اثرگذار باشد اما با چالش هایی نیز همراه است، اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور براساس بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، پس از کسب پروانه فعالیت مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه با نام مرکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) به بخش غیردولتی واگذار کرد .

وی افزود: با توجه به بند 2 تا 9 و تعیین سقف پرونده های مددکاری به تعداد 150 مورد با توجه به اینکه انجام امور مددکاری بسیار زمانبر و تخصصی است، این سوال مطرح است سایر خدمات 22 گانه را چطور بدون نیروی اضافه باید پیگیری نمود؟ این روانشناس بالینی گفت: با توجه به ارائه خدمات 22 گانه و دستورالعمل های آن در طرح مثبت زندگی و همچنین پرداخت مبالغ پیش بینی شده ماهانه در این شرایط امکان پرداخت حقوق و بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مثبت زندگی مددکار را از رسالت اصلی خود باز می دارد

طرح مثبت زندگی مددکار را از رسالت اصلی خود باز می دارد