مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-23اقتصادي

244هکتار از اراضی ملی واگذاری غیر فعال دراستان فسخ قرارداد شدند


مدیر امور اراضی جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یکسال گذشته244 هکتار ازاراضی ملی واگذاری به افرادو شرکتهایی که منجر به تولید وفعالیت نشدند، - فسخ قرارداد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان نعمتی افزود: در آخرین جلسه کمیسیون ماده 33 تعداد 13 طرح واگذاری به افراد، شرکت ها و نهادهای مختلف بررسی شد که در مجموع شش طرح به دلایلی چون عدم درخواست تمدید، عدم پیشرفت فیزیکی طبق تعهدات و عدم پرداخت حق دولت فسخ شدند.

وی با بیان اینکه طرح هایی که فسخ قرارداد شدند، 84 هکتار بودند، گفت: این طرح های فسخ شده، شامل پتروشیمی دنا و بویراحمد در دشت سقاوه، میدان عرضه دام، کارخانه شن و ماسه و گلخانه بوده و مالکان و مجریان این طرح ها سه ماه فرصت دارند تا در دیوان عدالت اداری نسبت به رأی کمیسیون ماده 33 این سازمان اعتراض کنند.

نعمتی تصریح کرد: وقتی زمینی برای اجرای طرحی در هر قالبی به یک نفر واگذار می شود، منافع عمومی دارد و به نفع اقتصاد و معیشت مردم است اما وقتی طبق قرارداد، مجریان کاری نمی کنند و طرح پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد، طبق قانون در یک فرایند قانونی و منطقی ابتدا برای فعال شدن طرح ها وارد می شویم و چنانچه طرحی فعال نشود، نسبت به فسخ قرارداد و برگرداندن اراضی به دولت اقدام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

244هکتار از اراضی ملی واگذاری غیر فعال دراستان فسخ قرارداد شدند

244هکتار از اراضی ملی واگذاری غیر فعال دراستان فسخ قرارداد شدند