مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-23اقتصادي

یارانه 20 میلیون نفر 2 برابر می شود


رییس کمیسیون تلفیق با اعلام اینکه صادرات نفت ایران روزانه 900 هزار بشکه شد، گفت: درآمد نفتی بودجه سال آینده را 261 هزار میلیارد تومان پیش بینی کردیم در حالی که دولت حجم وابستگی به نفت را 394 هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، الیاس نادران در گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به اینکه در کمیسیون تلفیق، افراد همدل، متخصص و با تجربه وجود دارد افزود: نماینده های دولت هم نهایت همدلی را با اعضای کمیسیون داشتند و اطلاعات تخصصی و کارشناس را در اختیار آن ها گذاشتند.

وی همچنین از مرکز پژوهش ها و دیوان محاسبات و دیگر کارشناسان نیز تشکر کرد و گفت: مجلس در ابتدا می خواست کلیات بودجه را رد کند، زیرا آشوب و به هم ریختگی در ارقام و اعداد بودجه، بسیار زیاد بود.

نادران افزود: کمیسیون تلفیق کار فوق العاده ای کرد و اطلاعات داخل بودجه را علنی و افشاء کرد و بسیاری از ارقامی که اکنون به ارقام پیشنهادی دولت افزوده شده، ناشی از شفاف سازی ارقامی است که دولت در تبصره ها، ردیف ها و جا های مختلف، پنهان کرده بود.

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 با اشاره به اینکه این کمیسیون، ساختار و روش لایحه بودجه را اصلاح کرد افزود: در آن جا هایی که اتکای به درآمد های نفتی، بسیار زیاد بود با همراهی نمایندگان دولت تلاش کردیم آن ها را به اوراق مالی و به شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه 20 میلیون نفر 2 برابر می شود

یارانه 20 میلیون نفر 2 برابر می شود